بوی سرزمین مستی و گریه

ناگفته های ربه کا

بوی سرزمین مستی و گریه

ناگفته های ربه کا

ای که از کوچه معشوقه من میگذری

( ای که از کوچۀ معشوقۀ من می گذری

بر حذر باش که سر می شکند دیدارش )

 

 

 

همۀ آسمان پر از باران بود

و

تو نبودی

 

بوی بهار سراسیمه بود

و

من تنها

 

از پس هم خود را گم می کردم و می یافتم

وهم بخاری که هر از گاهی میان من و باران تاریخی غمگین می ساخت

مجابم میکرد به شعری یا دست کم گریه ای

 

همه اش به گلدان پروانه ها فکر میکردم

که جسارت شکستن و دیدن

عشقم را به باد داد و

پروانه ها را به کشتن

 

در فاصلۀ ناگهان من و قطره های باران

امنیت جمله ای کوتاه و گریزیی شاعرانه

                                        یا ترسی

                                     یا هر چیزی

تکرار میشد و

تا انتهای پرستو تکرار می شد

 

من در افق باران بودم

و فاصلۀ هر دو ریزش

وسوسۀ کوچۀ خیسی می شد

 که تو را بیشتر دوست می داشتم

                                       در آن

 

دیوانۀ باران !

تنهای پروانه !

 تو نبودی

 و

حسادت فروردین

رسوائییم را به تمام فصل ها نوشت

 

 

 

    ۸۶/۱/۲۶                                                                   

  

                  

                                         

نظرات 8 + ارسال نظر
مصطفی هیچکس چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://bofmens.mihanblog.com

وهم بخاری که هر از گاهی میان من و باران تاریخی غمگین می ساخت

مجابم میکرد به شعری یا دست کم گریه ای
سلام
این جمله و ترکیبات آن بسیار خوب بود درباره ی بقیه ی خط ها هم باید گفت خوب بود

امیدوارم همیشه قلمتون جاری باشه و همیشه سبز
موفق باشی دوست من
نه شاعرم ..نه غزل خوان...نه یک آشنا به وهم خیال

گاه می نویسم ..به دیدارم بیا

خودم پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://fbloger.tk

سلام من موندم از کجا فهمیدی دخترم ها؟؟؟!!! خلاصه یو چی هستی دخملی یا ژسر خواستی بیشتر آشنا شیم باشه ایمیل تو یا ای دی یاهوتو برام بذار اکی؟فعلا یا علی

نوید پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://pardeha3.blogfa.com

سلام
نثل اینکه من شما بازم بریا وبلاگ دلتنگی ها و پر سه ها نظر دادین

اره اسم این وبلاگ لسم یکی از نوشته هامه


تا بعد . . .

مصطفی هیچکس یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام ربکای عزیز
مرسی از حظورت و مرسی از کامنتت دوست من

مصطفی هیچکس چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

بروز شد..وب کوچیک ما
سرافرازمون که می کنید

بلاگر دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://fbloger.tk

اپ کن دیگر

نم نم بارون سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

دیوانه تو کارای مهمتری داری که باید بهشون برسی
مث رفتن زیر بارون و قبلش چترت رو به من دادن

یه نشونی ؟

کورش(وحید) یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.kouhdaragh.blogsky.com/

راستی یادم رفت بگم اسم وبلاگت بی نهایت زیباست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد