بوی سرزمین مستی و گریه

ناگفته های ربه کا

بوی سرزمین مستی و گریه

ناگفته های ربه کا

آتش گیسوانت سوخت در من هر آنچه مانده بود

 

 

تمام دفعاتی که چیزی هست

که سخت و گنگ ـ می خواهم و نمی توانم ـ حرفی بگویم ،

                                                                      بیشمار است

 

 

و چه دشوار

که میخواهم خاطره ای نباشند که می شوند

هر بار پی خود دویدنی و به بی انتهائی در میان خطوط موازی شعرهای تکراری ام

به نفس نفس افتادن و آخرش هیچ و

                           آخرش هیچ و

                            آخرش هیچ

 

 

 

ای فراموشی ات  دریغی دهشتناک از بودن

بی تو به بوی سرزمینی می رسم

که دیوانه کننده همه مستی بود و گریه

همه شراب بود و بوی تند یأسی ناگزیر

 

 

 

 

ای همه صداهائی که هستی و نمی شنومت

با من قدمی بزن

که فصلی از خونهای نریختۀ زندگی ام در چشمانم جاریست

 

 

من از سرگشتگیهای نابی که هر کدام درختی به باد آمیخته از شعرهای عاشقانه بود ،

 مرده بودم

که شاید خود نیز شعری بی پروا باشم

و نمی پنداشتم مرزی از چلچله بین شکوه سرگردان آسمان و زمین

چراکه مقصدم شعری بی پروا بود

 

 

 

آه از این رنج بی پایان

آه از این رنج سخت که در میان ریشه هایم می رود

همه اش خستگی شد و آخرش هیچ و

                             آخرش هیچ و

                             آخرش هیچ

 

 

با من شعری بخوان

ای هیچگاه شعرم نشدی ، فرصتم تمام است

فراموش نکن که جسورانه به دنیای ناشناخته ات زدم

و بسیار غریب  در نیافتنت به خماری عمیقی افتادم

 

 

 

 

ـ چه هوای سنگینی ست برای خداحافظی ـ

 

فراموش نکن در پی ات همه خود را گشتم

و در دیوانه کنندگی نیافتنت

به سردی و سختی رنجی نا گفتنی

به  پایان می رسم

                                                             

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.biatoroom.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبائی داری و متن های خیلی قشنگ تونستی سر بزن موفق باشی تونستی اسمتو برام بفرست

me شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://fbloger.tk

salam azizam mersi ke sar zadai neveshtehat khoofe
baz be sar
take care hon

مهدی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.sabuyeeshgh.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدین و نظر دادین . وبلاگ شما هم زیباست ادامه بدین ...
بازم منتظرتون هستم ...
در پناه حق ...

ضحاک مار دوش سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.zahack.blogfa.com


سلام *
واقعن وب زیبایی داری و معلومه براش داری زهمت می کشی . منم یه جایی واسه صهبت با خودم درست کردم . اگه دوست داری به توهم بگم و بشنوی . خوشهال میشم به منم سر بزنی
! فقت جون ضحاک نظر بده بدونم هرفایی که دارم می زنم بد نباشن ضبونم لال یه موقع
... راستی می شه با کمال وقاهت و پرویی بخام اگه از وب من خوشت اومد منم تو لینک دوستات اون ته تها جا بدی ؟! آخه خیلی تنهام ، خیلی

غریبه سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://gharibehtak.blogsky.com

سلام وب زیبایی دارین امیدوارم به اهدافت تو زندگی برسی و روز به روز بهتر از دیروز باشی موفق باشی عزیز شبت به خیر

گیسو چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

واقعا هوای سنگینیست

علی پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

داش رضا افرئن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد